mandag 21. april 2014

Puls

Jeg trente en gang for litt over en uke siden og en gang i dag. I dag satt jeg ny rekord på oppvarmingen: På 10min på tredemølle klarte jeg å gå akkurat 1km.

Jeg merker også at noe har skjedd med pulsen min. Der jeg tidligere klarte å presse meg opp til 142 og det var fryktelig ubehagelig, kommer jeg nå raskt over 140 uten problemer. Jeg kjenner at jeg virkelig jobber på 154 og klarte i dag å presse meg opp til 160. Jeg vet ikke om dette er en konsekvens av bedre kondis, eller om jeg bare har blitt mer vant til følelsen av å ha høy puls. Uansett ser jeg det som et godt tegn.

Jeg har småvondt i høyre arm om dagen pga mye jobbing ved pc. Har derfor fokusert mye av styrkeøvelsene på armer/nakke/skuldre. Håper det kan hjelpe å forebygge musearm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)