onsdag 7. oktober 2015

To kilo fett

Har du sett et par kilo med fett de siste par ukene? Jeg ser ut til å ha mistet mine. Ikke at jeg vil ha de tilbake, altså, jeg syns bare det er snodig at de plutselig forsvant. 

Forklaring: Jeg veide meg på Tanita-vekten igjen på tirsdag. Ikke så lenge siden sist, men likevel har jeg gått ned fra 106,7kg til 104,1kg. Mer relevant, så har jeg gått fra å ha 56,4kg fett på kroppen til å ha 54,2kg, mens jeg har beholdt mesteparten av musklene. Og mesteparten av det som har forsvunnet har gått fra kroppen (altså det farlige bukfettet), og ikke fra armer eller bein. Det er jo bra!

Får håpe kiloene holder seg av. Siden jeg ble henvist til Frisklivssentralen har jeg altså gått ned omtrent 8kg. Jeg har bare litt over fire kilo igjen til jeg er på de magiske tosifferede, og bare ni kilo til målet mitt på 95kg. 

Det skal jeg klare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)