fredag 6. desember 2013

På stedet hvil

Siden forrige innlegg har jeg gått et par turer i området der jeg bor. Jeg har også vært på treningssenter en gang og gått i høyt tempo på tredemølle. Det er noe, men det er ikke spesielt imponerende.

Jeg danser ikke lenger. Nivået på boogie woogie kurset ble for høyt, jeg klarte ikke å henge med på tempoet. Det ble bare demotiverende og kjipt. Jeg har lovt meg selv, og en kompis, at jeg skal begynne på west coast swing på Bårdar etter jul. Det er mye roligere enn boogie. Etter å ha danset det et par semester, så kan jeg kanskje gå tilbake til boogie senere.

Til tross for at jeg ikke er så fysisk aktiv, så har vekta stått omtrent på stedet hvil. Jeg gikk opp omtrent halvannen kilo den uka jeg hadde mensen, men det er bare å forvente. Da jeg gikk på vekta i dag morges viste den 104,1kg. Altså omtrent der jeg var for to-tre uker siden. Og det er jeg egentlig ganske fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)