mandag 7. januar 2013

Og vi gikk, og vi gikk, og vi gikk...

På søndag var jeg ikke på Elixia, men jeg vil absolutt påstå at jeg trente. Jeg gikk nemlig og travet gatelangs i Oslo sentrum, og hang opp/delte ut flyere på diverse kebabsjapper, pizzaplasser og andre utesteder. Jeg promoterte nemlig wrestling showet neste helg (sjekk ut www.wrestling.no for mer informasjon).

I luftlinje gikk jeg ikke så langt, bare fra Tøyen til Grønland.... Men det var en temmelig lang rute: Fra Tøyen, over nedre del av Galgeberg, ned fra Harald Hardrådes plass til Grønlandsleiret og så bort til Grønland torg, og til slutt over Vaterland bru. Og hele veien gikk jeg og kompisen jeg hadde med meg i sikk-sakk. Inn sidegater, opp og ned, rundt omkring. Et stykke av veien mellom Tøyen og Galgeberg gikk vi oss dessuten bittelitt vill. :P Vi hadde vel ikke egentlig tenkt oss til Galgeberg, for å si det sånn...

Hvis jeg ikke teller med den ganske sjenerøse kakao- og kake-pausen vi tok da vi rundet Oslo gate, så gikk vi i overkant av to timer. Aner ikke hvor langt det ble, men det føltes langt nok. Så selv om tempoet var temmelig lavt, så er jeg svært fornøyd med turen likevel. Føles veldig greit å få lurt inn litt trening, som en bieffekt av å egentlig skulle noe annet. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)