onsdag 16. desember 2015

Syk, og syk igjen

Den siste måneden har jeg nesten ikke gjort annet enn å være syk. Først var jeg forkjølet. Feber i to-tre dager, svak og hostete og sliten i over to uker. Så hadde jeg EN treningsøkt på torsdag i forrige uke, etterfulgt av en hyggelig time med veiledning på Frisklivssentralen.

Så på mandag fikk jeg omgangssyke. Hurra! (Not.)

Jeg er nå nogen lunde i form igjen. Jeg har så vidt begynt å spise igjen, og har tenkt meg på jobb i morgen. Resten av uka (og helga) er helt fullbooket, som betyr igjen trening denne uka heller.

Den "gode" nyheten er jo at med så mye sykdom, så har jeg gått ned en del i vekt. I dag så jeg en tosiffret vekt for første gang på over 10 år: 99,2kg. Jeg forventer at den vil gå opp igjen etter hvert som jeg begynner å spise, og ikke minst drikke, som normalt. Men det er uansett gøy å ha sett tallene.

Var jeg så i mål med under 100kg før 15. desember? Joda, jeg var for så vidt det. Ufortjent og trolig ikke varig, men jeg var det. Tror ikke jeg vil anbefale omgangssyke som en løsing for vektnedgang, dog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)