torsdag 27. august 2015

Uke to: Økende mengde galskap

Uke to på Frisklivssentralen er over. Jeg trente tirsdag og torsdag både forrige uke og denne uka. Tirsdager har jeg et program med apparater. Torsdager deltar jeg på saltreningen.
Denne torsdagen tok jeg i litt ekstra: Jeg la til enda en treningsøkt. Jeg fikk nemlig muligheten til å trene med en kompis, og dro tilbake til Frisklivssentralen etter at han var ferdig på jobb. Etter jobbtid er det åpent noen timer for alle fra bydelen, også de uten frisklivsresept. Det koster 20kr per gang. Så da gikk jeg gjennom tirsdagens program på apparater igjen. Jeg er stolt av meg selv og fornøyd med innsatsen min.
Det var kjempehyggelig å trene sammen med noen. Håper å få med meg andre venner fra nærområdet i ukene som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)